Om 3 uker så er vi der…

Soon Vacation♥

 

Det begynner å nærme seg vinterferien. Jeg er så heldig å ha en jobb der vi faktisk har vinterferie. Evig takknemlig for det. I fjor tok jeg med meg jentene mine til Spania- så i år er det bare meg og min kjære som skal på tur i vinter♥

 

Vi skal reise langt, til skikkelig varme og nydelig badetemperatur. I love the beach. Det å reise bort, selv om det “bare” er 10 dager- så forkorter det vinteren her hjemme. Denne ferien er etterlengtet, da det har vært en lang høst med mye jobbing på samboeren min.

 

Drømmer meg bort og teller ned dagene nå. Pakkingen har allerede startet i hode mitt. Vi bestilte denne ferien for nesten ett år siden. Kom over et kjempe tilbud, så da slo vi til og booket. Om 3 uker så er vi der…

 

 

THAILAND♥ Here we come

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg