Denne serien kan virkelig anbefales:)

Tips til hva du kan se på Netflix 

 

Ett par uker siden var jeg en tur i Madrid. Det er en flytur på litt over 3 timer. Før jeg reiste ville jeg laste ned noe å se på, på flyet. Hadde sett reklame for en serie på Netflix som heter Hjem til Jul. Den så koselig ut, og typisk noe min mann ikke vil se hjemme. Serien er også Norsk.

 

Rigger meg til på flyet og ruller film… HaHa den serien var ikke som forventet. Er ikke ofte at jeg kan sitte alene å se på noe, å le så mye:) Romantisk komedie… ja her var det mye humor, pinlig humor! Seks episoder i denne sesongen og bare å glede seg til neste sesong- ja det kommer en til!

 

 

Ønsker alle en flott torsdagskveld♥

 

 

Terese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg