Jeg gir ikke opp å leve…

Lever livet så godt jeg kan ♥

 

 

 

I dag sitter jeg inne og slapper av med en kopp te. Temperaturen ute har gått ned endel grader, det er overskyet og blåser. Ser ut på parasollen som har blåst overende her…

Var oppe kl 07.30 i dag for å sende ungene avgårde på skolen. Som vanlig er jeg da tilbake i sengen kl 08.00 og slokner som en stein! 13.20 ser jeg på klokken og kaver meg opp av sengen igjen. Steller meg på badet og får satt på en maskin med klær som må vaskes. Slik går de fleste formiddagene hjemme for meg. 

Selv om jeg sover mye og trenger mye søvn og hvile, så NEKTER jeg å sove bort hele livet mitt. JA, jeg må lytte til kroppen, men i blandt så må jeg bare gå imot. Merker selv at jeg har endret meg mye etter at jeg fikk ME å ble syk. Jeg tar ikke ting som en selvfølge lenger, viser mer følelser, setter mer pris på ting og de rundt meg. Så det har kommet noe positivt ut av denne sykdommen:)

 

 

En flott dag sammen med jentene mine. Hyttebesøk til gode venner, med båt, bad og god mat. 

 

 

En fantastisk flott tur over Brokke-Sulaskaret med MC gjengen.

 

 

Kvalitetstid med min kjære ♥

 

 

Kvelder og dager sammen med gode venninner ♥

 

Dette er ting jeg aldri ønsker å gi slipp på… Setter så stor pris på tiden med de som betyr noe. Selv om jeg vet at dagene etter at jeg har vært aktiv blir ikke gode dager- jeg må hente meg inn, det blir mer søvn, mer kropps vondt og stor sykdomsfølelse! Men den gode følelsen i hjertet som sitter i etterpå, sammen med minnene- så er det verd det! JEG GIR IKKE OPP Å LEVE…

 

Terese ♥

 

9 kommentarer

Siste innlegg