Min dag…

 

I dag kom dagen da jeg bare måtte komme meg ut en liten tur. Det har vært utrolig kaldt her i dag, sol men hele 14 minus grader BRRR… Liker IKKE!!! Nå har jeg tilbragt 3 hele dager med å ligge å studere innsiden av øyelokkene mine… superkrefter måtte hentes frem for å komme meg på beina!

Jeg tok turen på besøk til ei venninne som har fått en nydelig sønn. Rett over en uke gammel. Til å spise opp♥

 

 

♥ LUCAS ♥

 

På vei hjem var jeg innom og fikk stelt neglene mine. En god følelse og trengte nå å føle meg litt mer fresh:) Kjempe fornøyd ♥

 

 

♥♥♥

 

Må også si tusen takk for mange spørsmål. Så gøy at dere engasjerer dere. Tenker jeg begynner å svare i ett blogg innlegg i morgen, for dette må deles opp litt da dere lurer på mye forskjellig.

Nå: veldig sliten…

Ønsker dere en fortsatt fin kveld og følg meg gjerne på facebook siden min:)

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg