Jeg er heldig

En nydelig vinterdag!

Ja i dag kan jeg ikke si annet enn at det er helt urolig fint ute. Solen skinner fra skyfri himmel. Temperaturen er god og det er såå hvitt å lyst ute. Snøen henger vakkert fra trærne. Dette kalles vinterlandskap! Er bare så synd at det så sjeldent får være slik. Regnet og mildværet er nok rett rundt hjørnet. 

 

Vinter på Sørlandet♥

 

Som sagt tidligere var samboeren min nettopp avgårde på tur med jobben i noen dager. Han var på kurs som ble holdt på Oslo- Kiel ferjen. Jeg liker ikke å være alene hjemme, heller ikke barna var hjemme disse dagene. Savnet ble stort, søvnen dårlig og matlysten ikke på topp…sånn er det vel når man er så stup forelsket. Lørdags kveld kom han hjem. Tross min elendige form- influensaen som enda ikke hadde sluppet taket, så klarte jeg å diske opp en 3 retters middag:) Små røde roser var kjøpt inn. Disse pyntet jeg med rundt i huset og masse telys var tent. Syns faktisk jeg klarte å være litt romantisk her♥ 

Heldige meg så kommer han hjem med en pakke til meg. Jeg elsker overraskelser. Setter veldig pris på å få en gave sånn en helt vanlig lørdag. Det er jo også koselig å få en liten ting når han har vært på tur. Jeg pleier å være flink til det selv når jeg har vært bortreist. Dette var en spesielt flott innepakket gave.

Heldig meg- Tusen takk♥

 

 

ELSK♥

 

Denne her luktet bare helt amazing♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg