Ett nytt tilskudd i hverdagen vår…

God kveld kjære lesere! 

Da hadde det plutselig blitt en liten pause med blogging her, but I`m back! Hverdagen er travel og dagene strekker ikke til alt. Selvfølgelig handler det om prioritering, men ønsker noen ganger at det var flere timer i ett døgn. 

Høsten har kommet for fult og jeg er allerede dritt lei regn og grå dager, uff man er alt for opptatt av det været- men sånn er da det. Jeg er hvertfall sikker på at jeg ikke er laget for kulde, regn og snø… må snart igang med å planlegge neste ferie: Sol og varme- ja takk:)

Motorsykkel sesongen begynner også å gå mot slutten. Ser tilbake på en vår og sommer med mange turer og opplevelser sammen med flotte folk. På søndag som var hadde jeg og min kjære en fantastisk fin tur på sykkelen sammen. Det ble rundt 25 mil i perfekt vær. Utrolig deilig å faktisk bare være oss to. Selvfølgelig koselig når man er mange på kjøretur i følge, men noen ganger trenger man faktisk litt kjærestetid alene å. 

Min kjære Reino har sluttet å røyke. Jeg er bare så utrolig stolt. Nå har det snart gått en måned uten `dødspinnen` så dette klarer du elsklingen min. Stort klapp på skulderen. Turer i skog og mark har også blitt en del av hverdagen nå. Vi trosser regn og gjørme- ut på skogstur skal vi. Første turen på 1,5 mil som tok oss ca 4 timer- herregud jeg dør tenkte jeg. Fy søren at det er mulig å være i sååå dårlig form. Reino bare farter avgårde oppover og nedover bakker- full fart. Det er ikke så lite vått og gjørmete heller. Og jeg…. henger bak, lengre og lengre. Så stjerner og holdt på å spy. Skulle ikke akkurat tro at det var han som hadde røykt i alle år haha. Fikk bekreftet at formen min MÅ jeg gjøre noe med. 

Som vanlig er ikke livet vårt kjedelig. En mann med ADHD og jeg som er spontan og lever ut alle drømmer jeg kan- og det helst i går. Man lever jo bare en gang! Nå har vi hoppet i det og i morgen skal vi hente hjem ett nytt tilskudd i hverdagen. Mer info og bilder kommer i morgen…å jeg gleder meg til å vise dere:D

Strax natta nå Zzzz… Vi blogges;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg