Fra kjole, glitter, sol, høye hæler og palme til skog, grantrær, regn og gjørme…

Da er jeg kommet vel hjem fra Monaco. Litt sliten etter turen, så det ble endel timer med søvn i natt. Godt å få hentet seg inn litt og våkne uthvilt i dag. 

I dag søndag var det planlagt en gåtur i skogen. Vi våkner til øs, pøs regn. Men har man en avtale så er det lettere å komme seg ut av døren. Fins ikke dårlig vær hvis man har gode klær! Vi kommer oss avgårde og møter gjengen som skal på tur. 

Det letter heldigvis på regnet. Vi starter på Saga og går innover skauen derfra. Jeg er ikke kjent i området så aner ikke hvor vi går, men med en god guide så går jo dette bra. Turen ble på over 4 timer og nesten 1,5 mil. Herregud sååå tungt og jeg fikk virkelig bekrefter hvor dårlig formen min er. Opp og nedover over myrer og fjell. Kom inn i noen regnbyger også. Skal love det ble vått og mye gjørme. Ikke så mye tørt når vi kom hjem. Tross været var det en kjempe flott tur med fantastisk selskap🖤 Både to og fire beinte. 

Tusen takk for turen folkens- regner med jeg ikke kommer opp av sofaen igjen nå og tørr ikke tenke på morgendagen Hehe

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg