Hemmelig valg! Hvorfor? Man må da kunne tørre å stå for det man stemmer.

Nå er det snart tid for å stemme igjen og Valget 2017 er i full gang. Det heter at det skal være hemmelig valg, men hvorfor i alleverden skal det være hemmelig??? Man må da kunne tørre å stå for det man stemmer! 

Jeg stemmer Fremskrittspartiet og det gjør jeg i år som jeg har gjort alle andre år også. Skal ikke begynne å diskutere politikk her nå. Vi er alle forskjellige og har ikke like meninger og behov, så det må man bare respektere. Finner vel ikke ett parti man er 100% enig med, i alt heller. 

Erna får en klapp på skulderen fra meg og jeg syns hun har gjort og fått til mye bra. 

 

Helt ærlig så er det synd at ikke flere hørte på denne mannen for mange år tilbake. Se hvordan Norge har blitt, vi er jo snart ikke Norske mer. Dette er et land mine barn skal vokse opp i og ha en fremtid i- Se bare på Sverige- skummelt! 

JEG STEMMER FRP

Del gjerne innlegget om du er enig💙

GODT VALG👍🏻

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg