En fornuftig søndag.

Da var alt denne helgen snart over. Di siste timene av søndagen tilbringes nå på sofaen med beina høyt- og det med god samvittighet.

Klokken hadde passert 12 i dag før vi kom oss ut av sengen- deilig! Ikke ofte vi sover og drar oss sååå lenge. Med ingen barn i hus og ikke så tidlig i seng på lørdagen, var det bare heilt fantastisk. Våknet opp uthvilt og med massevis av energi. Så i dag ble det nyvasket bad, rent sengetøy på sengene ( gleder meg til å stupe i seng i kveld) vasking og bretting av masse tøy. Div skuffer og skap har også fått seg en ryddeomgang! 

Vi har også fått en ny ” look” i kjøkkenet. Reino har fått hengt opp ett drittkult skilt. Det ble kjøpt på “Trunken” i Vanse. Den butikken må bare oppleves. Her skal jeg tilbake med bil for å shoppe en gang i løpet av høsten. Vi kjørte bort med motorsykkelen, og da er det begrenset hva vi får med oss hjem. En butikk som selger “alt” og da mener jeg alt mulig. Masse dødskule amerikanske produkter, ja dere må bare se selv! 

Fredagen tok Reino ett valg om å stumpe røyken for godt. Jeg er bare såå imponert og stolt. Nå har han ikke tatt en røyk siden kl 13 på fredag. Lørdag med litt alkohol i blodet, men røyken var ikke ett tema. Du er flink og jeg er virkelig stolt av deg. Dette klarer du👍🏻 

Jeg elsker deg🖤

Nå er det sesong start på Alt for Norge på TV. Herlig program😊

Vi blogges💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg