Vil du slippe både blødninger OG uren hud?

Hellu dere:)

Jeg som sikkert mange andre av dere jenter der ute er lei av kviser, hormoner og menstrasjon. For min del har jeg endelig funnet noe som funker utmerket for meg. Hva er vel ikke bedre enn å slippe både blødning og den urene huden. 

Jeg har over lengre tid brukt pillene Cerazette. Med disse slapp jeg blødning, men det gikk da veldig utover huden min- både ansiktet, rygg og bryst… kjipt å måtte velge mellom kviser eller menstrasjon. 

Etter forrige besøk hos gynekologen min fikk jeg ett bra tips. For det første så lurte ho på hvorfor jeg gikk på p-piller når jeg var sammen med en mann som jeg sa var sterilisert??? Jo for å slippe menstrasjon. Cerazette hadde jeg da brukt lenge og ikke hatt blødninger på flere år. Men det gikk jo som sagt veldig utover huden, spesielt på ryggen… Fikk også info om at Cerazette inneholder mye hormoner og ikke er bra for verken huden eller kvinner som har passert 30 år… Hm hvorfor har ikke legen min nevnt dette??? 

Kom ut med en resept på YAZ. Har nå testet disse pillene i endel måneder. Resultatet: mye finere hud og ingen blødninger. Kan faktisk ikke huske sist jeg hadde så fin hud som nå, da dette har vært ett stort problem for meg, lenge! Ikke en kvise på ryggen nå:) Ble anbefalt å få en blødning hver 3-4 mnd for å slippe å få småblødninger som ikke er planlagt. Dette har funket utmerket. Å ha menstrasjon 3-4 ganger i året overlever jeg:) 

Så ett bra tips til deg som vil slippe blødninger hver mnd og ikke vil har kviser pga hormoner. Prøv: YAZ!!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg