Nok en flott tur.

God kveld kjære lesere. 

Da var jeg hjemme på sofa’en etter en lang dag. Startet dagen som vanlig på jobb på Tannregulering Kristiansand. Etter jobb trasket jeg ned til Reino på hotellet. På med MC tøy, tut og kjør! 

Felleskjøring med HOG. Turen gikk fra butikken- Vennesla- Iveland- Evje- Vegusdal- Birkeland- Kristiansand og hjem. 18 Harley Davidson motorsykler i kolonne suser avgårde😎 Kaffe’n og isen tok vi på Evje. 

Solen skinte, men kjente på temperaturen at jeg må begynne å kle meg litt mer. Ikke helt den store sommervarmen lengre. 

Tusen takk for turen folkens- gleder meg alt til neste🖤🤘🏼

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg