Oh shit🤔

En flott dag og litt sommerfølelse igjen. Sola skinner og varmer fortsatt i litt kinnene. Kjenner at jeg ikke helt er klar for høsten enda. Hjem fra jobb og mekker klar litt mat til “gubben” kommer hjem.

Så går turen opp i garasjen. På tide og lufte motorsykkelen min igjen. Reino starter den og jeg bort og “dauer ” den igjen… Haha! Vri om nøkkelen er noe jeg vil gjøre selv. Det å sette seg på sykkelen og starte opp, DEN følelsen og lyden: DEILIG🖤

Vi kjører ned på en stor parkeringsplass. Har endel jeg må terpe litt mer på. Det å kjøre i lav fart og svinge er jammen ikke så lett. Når man er nybegynner så er ikke akkurat en Harley på 265kg den enkleste å håndtere for “lille” meg. Det å kjøre på veien i fart går helt greit, men shit så vanskelig i lav fart. Her er det bare terping og øving som gjør mester! Pulsen og hjertepumpa slår, men fy så gøy😎

I morgen er det klart for felleskjøring med HOG igjen, så møt opp ved Harley butikken- vi kjører kl 17.30. Alle bikere hjertelig velkommen til å bli med🖤

Vi ses😎

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg