Travle dager med 4 jobber!

Denne uken startet ikke som den pleier. Lite søvn i natt, da største jenta mi hadde problemer med å sove. Dårlig i form og vondt i magen. Da er mamma god å ha- stryk og kos det hjelper💕 Derfor er vi to hjemme i dag. En utslått datter på sofaen og mor må varte opp. 

Hverdagen min er til tider ganske travel for tiden. Jeg kan IKKE si at dagene blir lange og at jeg kjeder meg… 

Kjeveortoped assistent: 

Jeg er utdannet til Tannhelsesekretær. Dette har vært jobben min siden 2000- 17år wow så tiden går. Nå jobber jeg på Tannregulering Kristiansand i en 100% stilling. Her har jeg vært siden mai 2013. En varierende jobb med forskjellige oppgaver: pasient behandling som er hoved oppgaven, resepsjonist, lab arbeid og div andre ting. Så dette er til tider en hektisk og travel jobb, men jeg trives. Spennende å ha fått opplæring og kan selv jobbe med egne pasienter, med kontroll av kjeveortopeden. Flotte kurs i flere forskjellige land blandt annet Italia, Frankrike, Mallorca, Finland, Polen + i Norge. Neste tur/kurs er allerede nå i starten av Sept. Kommer tilbake til hvor denne ferden går😉 Så trenger du regulering er du hjertelig velkommen til oss- både barn og voksne👍🏻

Herbalife distributør: 

Høsten 2009 vekket Herbalife produktene min oppmerksomhet. Så i nå 8år har dette vært en jobb på si. Startet ett enmannsforetak og begynte å tjene penger på dette. Verdens beste produkter vil jeg si og vet mange er enig med meg der. Full gnu fra starten og bedriften min vokste raskt. Tusen takk til fornøyde kunder og kollegaer som har fulgt med meg helt siden starten. Kostholdsveiledning er største delen av jobben, men også hudpleie med fantastiske produkter. Var med på å starte ett wellness senter i Kristiansand by og har også drevet med kurs som weight loss challende! Kurs/turer også her: rundt i Norge, Stockholm og Barcelona. Er ikke fult så aktiv lengre nå som før, men det ruller og går. Så trenger du veiledning og hjelp med kostholdet er det bare å ta kontakt. Jeg kan tilby full kropps scanning og hjelp til å nå dine mål. Bedre trenings resultater eller bare mer energi- Jeg hjelper deg gjerne😊 Herbalife Shaken har vært min faste frokost i alle disse år og det kommer den til å være resten av mitt liv å👍🏻

HOG styremedlem- sekretær:

Våren 2017 ble Chapter Sørlandet- Harley Owners Grupe startet. Dette er en Motorsykkel klubb for di som kjører Harley Davidson. Her har jeg vært så heldig å fått en plass i styret som sekretær. Så gøy å fått være med å starte denne klubben. Her har vi styre/medlemsmøter en gang i mnd. Vaffelsalg i Harley butikken starter nå i sept hver lørdag. Felleskjøringer hver onsdag. Ellers sosiale sammenkomster/ turer, rett å slett dele interessen for MC.  Så kjører du Harley Davidson motorsykkel så er du hjertelig velkommen til å bli medlem i klubben vår- HOG 

Bloggen:

Så var det bloggen da. Den startet jeg med i vinter, mars mnd en gang. Prøver å komme med minst ett nytt innlegg hver dag. Noen dager kommer det to og andre ganger noen dager mellom hvert innlegg. Dette er en blogg om alt og ingenting. Min hverdag som jeg deler med dere. Såå gøy at dere gidder å lese og følge meg. Målet er jo at denne bloggen skal vokse, alltid spennende å logge meg inn å se på leser tallet😊

Som dere leser over her så ser dere at jeg har litt å henge fingrene i om dagen, men jeg elsker det🖤

Da var ungene reist for denne uken og ho mor må nå gjøre seg klar for styremøte med HOG👍🏻

Vi blogges💕

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg