Hva skal jeg gå for?

Lørdagskveld, roen har senket seg og sofaen er inntatt. Deilig med en stille helg sammen med alle mine kjære hjemme. Spist ett nydelig måltid med fløtepoteter, indrefilet, sopp og peppersaus. Nå er det filmtid på gang. 

Jeg har vært på shopping i dag, men det uten å ha shoppet… her må jeg tenke litt- utrolig mye å velge i. Ikke lett å si hva jeg skal gå for. PC eller MacBook? Den billigste mac’en er jo ikke akkurat billig heller og er den bra nok? Får jo mye mer PC for pengene. Så her tror jeg at jeg faktisk går for PC. Kamera for mitt bruk Hm… mange forskjellige… men falt egentlig for ett Canon kamera. Tenketid i helga, så blir det heller shopping på mandag👍🏻

Håper på opphold og godvær i morgen. Jeg har nemlig male planer. Litt fornying utenfor huset her. Skal bli litt mer koselig ved inngangspartiet. Bilder og oppdatering kommer😊

Ønsker alle en fortsatt herlig lørdagskveld og ta vare på hverandre💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg