Jeg har vært på visning i dag🏡

Er det noen som har flyttet mye i løpet av livet, så ligger jeg høyt på lista der. Rydde, sortere, pakke og bære…grøsser bare av tanken. Det er så mye jobb og ikke minst tungt. Har flyttet 4 ganger bare i løpet av di siste to årene. Mye har skjedd så sånn ble det! 

Jeg har IKKE tenkt å flytte igjen i nærmeste fremtid bare så det er sagt. Men jeg har vært på visning i dag. Det sammen med ei venninne. Det har seg sånn at en leilighet i nabolaget her, altså rett over veien- kom for salg. Så da ble jeg med på visningen. Flott og kjempe grei leilighet som man kan flytte rett inn i. Så ender du opp her kjære venn, så skal jeg trø til med litt bæring igjen😉 

Så utrolig koselig det hadde vært om det gikk i boks. Ser føre meg mange lange skravle kvelder. Bor ikke så langt fra hverandre nå heller men så enklere å bare putte beina i  crocsa og vips så er man på døra😊 Funker jo også med babycallen på den avstanden der👏

Krysser fingrene og håper dette blir noe av. Du er som meg: vil du noe, så skal det skje NÅ! Så vi skulle jo egentlig begynt å kjøre flyttelass i går!!! Haha🤣

Lykke til med lån, banken, salg osv Jeg har en god magefølelse på det her🤞🏼😊🍾

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg