Jeg trenger hjelp!

God tirsdagskveld☺️

Sitter i godstolen i stuen under teppet og titter ut. Øs pøs regn! Vi er i august måned og det er fortsatt sommer, men været viser at høsten snart er på vei… 

Nå er denne bloggen min snart ett halvt år gammel. Jeg tenker at jeg har lyst å satse litt mer ordentlig fremover. Såå takknemlig for alle dere som gidder og lese, følge og legge igjen kommentarer. Bloggen har blitt en hobby og målet er enda større…

Men nå trenger jeg hjelp og tips fra dere. Jeg syns det er på tide og få kjøpt meg ett bra kamera og en PC/MacBook. Aner bare ikke hva jeg skal gå for! Dere som blogger anbefales en Mac fremfor en PC? Er jo endel forskjell i pris her… Og gjerne tips til ett bra, lite og enkelt brukervennlig fotokamera. ???

Bilder betyr så mye på bloggen og mobilbildene jeg poster, ser jeg at ikke alltid blir så bra. 

Jeg vil ut å shoppe, men trenger tips og erfaringer fra dere💕Carpe Diem🖤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg