Ut på tur igjen

Torsdagskveld-baggen er pakket og motorsykkelen lastet.  Vi skal nemlig på MC treff i Danmark i helgen. Morgendagen er tatt fri fra jobb da vi tar tidlig båten ned i morra. En gjeng med venner venter på oss der nede da flere reiste i dag. MC treff på Thy😎 Forventet ca 5000 bikere wow sååå kult. Så dette blir nok en feststemt helg. 

Satser på sol og litt varme da vi skal ligge i telt. Det har jeg ikke gjort på maange år. Skikkelig camping og festival liv. Men jeg gleder meg veldig. 

Nå har vi unnet oss litt luksus i natt og sover på Hotel Norge i byen. Deilig bare oss to og være litt kjærester alene også. Det trenger vi. Var ute å spiste ett nydelig sushi måltid litt tidligere her og det var ikke feil😋 NAM…

Sengen kaller da vi skal opp “gry” tidlig i morgen. Og hotell frokosten må jeg så klart få med meg før vi durer avgårde til kaia. 

Håper det er en som vil klø meg litt på ryggen til jeg sovner her nå💕 Nyter hotellrommet og luksus’en i natt-for i helgen blir det andre “boller” 

Hello: telt, mygg, gjørme, stinkende dasser osv Men dette blir SHOW🎉

God natt💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg