I full gang med forberedelser

I dag har det vært full fart hele dagen. Forberedelser til selskap i morgen. Det er nemlig to som skal feires. Førstemann ut er minstemann i huset. Ella fyller 4 år i morgen og det må jo feires. Ett lite selskap på dagen, med gjengen her og farmor. Rosa cupkakes stod på ønskelisten, så da må jeg så klart trylle frem det. Mat ønsket er spagetti😊


Senere på kvelden er det pappa som er nestemann til å feires. Hele 60 år blir han og det må det jo skåles for. Jeg har tatt på meg ansvaret for all maten til selskapet. Heldige meg så ordner min kjære kokkemann dette. Da blir det tapas/koldtbord med noe for en hver smak. Spennende- jeg gleder meg😋

Bilder fra morgendagen kommer👍🏻

Ønsker alle en nydelig fredagskveld💕🌸

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg