Brevet jeg har ventet på…

Endelig kom svaret! Tidligere har jeg skrevet litt om alle besøkene mine hos gynekologen i den siste tiden. Så denne gangen har jeg ventet på svar fra den utvidet prøven. Litt sjelven da jeg ser det brevet i postkassen. Spent på om det blir operasjon eller ikke….

Svar: Lite forandringer og vi kaller deg inn til en ny kontroll om ca seks måneder. Halleluja- ingen operasjon og jeg puster lettet ut😊 Syns det er veldig bra med tett oppfølging av gynekologen på dette her👍🏻

Så jeg sier det IGJEN: Gå å sjekk dere jenter/damer. Bedre med en gang for mye enn at du kommer for sent…

 

Ønsker dere alle en flott kveld og ta vare på hverandre for man vet faktisk ikke hva morgendagen bringer…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg