Jeg har klart det IGJEN😱

Mandag og ny uke. Det pøser ned, fantastisk ferie vær… Dags for å svinge vaskekluten og gjøre litt husarbeid inne. 

Ikke mange måneder siden så kjøpte jeg meg ny mobil. Dette fordi den gamle hadde klikket og selvfølgelig hadde jeg klart å knuse skjermen. Men nå har jeg jammen med klart det IGJEN. Har hatt ett ganske stort forbruk på mobiler di siste årene. Vet ikke om jeg bare er uheldig, men klarer hvertfall ikke å ha en mobil like hel lengre enn noen uker🙈 

 
 

Ups I did it again…

Tusen takk til Telenor for super god service og forsikring. Ringte di og forklarte hva jeg nå hadde gjort med mobilen min. Allerede neste dag lå det en hente lapp i postkassen min. 


 

Ny IPhone 7 pluss i Gull😊 Denne må jeg bare ta godt vare på nå. Satser på det betyr lykke siden jeg fikk tilsendt en i GULL👍🏻

2 kommentarer
    1. My relatives every time say that I am wasting my
      time here at net, except I know I am getting knowledge daily by reading thes fastidious articles.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg