I’m Back…

Søndag og gråvær ute! Det betyr sofaen, beina høyt og tvkontrollen i hånden- med god samvittighet😊

Nå har det gått litt over tre uker siden jeg hadde veltet mitt på motorsykkelen. Kneet mitt er blitt mye bedre og nesten smertefritt. Er bare å bøye meg ned på huk jeg fortsatt sliter litt med. 

I går måtte jeg bare ut å kjøre igjen. Som vanlig adrenalinet og hjertepumpen slår for fult. Wow for en følelse og sette seg på sykkelen, starte opp og bare suse avgårde👏 I’m Back 

Kjøreturen gikk fra Vennesla, opp til Øvrebø, ned Mosby og hjem. En passe lang tur og jeg følte at jeg mestret denne ruten greit. Men det sitter litt i- at en er redd for å velte igjen. Bare å hoppe i det- øvelse gjør mester😉

 

Vannvittig gøy er det hvertfall😎🤘🏼

Kvelden i går var vi i bursdagsselskap til Hilde- Ladies Of Harley som også fikk MC lappen her i forrige uke. Gratulerer såå masse igjen💃🏻😎🤘🏼❤️ Tusen takk for ein kanon gøy fest med nydelig mat og ikke minst drikke😊

Drive safe😎

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg