Jeg deler ut ett gavekort på middag for 2😊

Har du lyst å ta med deg din kjære eller kanskje en venninne/venn ut og spise en gratis middag? Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på bloggen under her😊 Setter pris på om du liker, å følg gjerne også bloggen min. Jeg trekker blandt kommentarene i løpet av kvelden👍🏻

Gavekortet er på restaurant Smak av Norge som ligger i Kristiansand sentrum i Hotel Norge. Det gjelder for 2 personer på Street food Plate. Har spist det selv og kan virkelig annbefales, JUMMI😋


Street food plate

 

Restauranten fikk en totalt renovering i fjor og er blitt utrolig fin. Kjempe koselig! 

 

Må jo også selvfølgelig nevne at kjøkkensjefen er den BESTE og han er min😘

 

Lykke til👍🏻

 

13 kommentarer
    1. Hadde ikke vært feil å få testet ut nye plasser å spise på 😄 alltid gøy å følge deg på bloggen, stå på snuppa! ❤

    2. Jeg vil gjerne at gavekortet skal gå til mine kjære foreldre, som absolutt trenger å gå ut å kose seg litt sammen!Norge har alltid vært deres favorittplass ut å spise, men har ikke vært der etter at den fenomenale kjøkkensjefen tok over!….

    3. Hoi
      Visste du at reino er gammel teaterstjerne(spør om han husker fra 6 klasse)
      Jeg tar gjerne med min 75år gamle far på middagsdate😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg