Positivt overrasket

GOOD evening mine lesere☺️

I min jobb er det ikke så greit å jobbe med lange negler. Det blir veldig upraktisk og fare for å faktisk klype eller stikke noen er tilstede og det er ikke noe jeg vil med di kjære pasientene mine. Jeg jobber som sagt i tidligere blogginnlegg, på Tannregulering Kristiansand.

Jeg er opptatt av at neglene ser pene og stelte ut. Har for mange år tilbake forelsket meg i fransk manikyr. Neglene mine holder jeg korte, men en litt bred hvit kant som gjør at neglene ser lengre ut enn di faktisk er👍🏻 

Opp igjennom årene har jeg gått for gelé eller acryl forsterkning av neglene mine. Veldig fornøyd med det. Men denne gangen har jeg testet å “bare” lakke neglene med Shellac. Samme utseende med den hvite kanten. Dette går både raskere å legge på og ikke minst billigere. Og vet dere hva- jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra det holder. På bilde dere her ser under, er neglene 1,5 uke gamle og fortsatt fine👏👏👏

 

Tusen takk til negledesigner Jannicke på Liljer i Kristiansand som har stelt neglene mine denne gangen😊💕

@jannickesnegldesign @liljerhudpleie 

5 kommentarer

Siste innlegg