Da var jeg tilbake her igjen i dag…

 

Nå er det gått noen år og i dag var jeg tilbake på politistasjonen i Kristiansand. Vi reiser snart på ferie og begge jentene trengte nye pass. Ny ordning med timebestilling var helt topp og ventetiden var ikke mer enn 5-10 min. Tidligere år har jeg måttet sitte og vente på drop-in i flere timer…

 

Det begynner og nærme seg avreise til Bulgaria og nærmere bestemt bare 13 dager til vi reiser😎 Så passene rekker akkurat å komme i tide (håper jeg) Vet jeg var veldig i siste liten her🙄

Hører rykter om hetebølger nedover, så vi er forberedt på å bade masse og kose oss i sola hele dagene☀️

Ett godt grunnlag med brunfarge får vi også, da sommeren for fult har kommet her hjemme. Så skal ikke si jeg klager. Virkelig ikke feil å ha ferie nå👍🏻

Vi teller ned dagene og gleder oss masse både store og små 😎☀️🌴💕🌸✈️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg