En “brå” morgen

Den store lille tulla mi på 6år er ikke alltid like klar for senga selv om øynene er tunge og klokken mye. Får til tider høre: ” jeg er ikke trøtt, jeg er sulten, jeg er tørst, jeg har vondt i magen osv Mange forskjellige unnskyldninger for å ikke legge seg eller drøye ut tiden… 

Så i går kom det: jeg har vondt i magen mamma! Følger henne tilbake i senga og sier at hun må prøve å sove. Hun sovner, men våkner igjen utpå natten. Kommer inn og klager fortsatt på vondt i magen. Jeg tar henne opp i sengen vår, smeiger henne på magen og hun sovner igjen. Brått våkner vi, klokken er rundt åtte. Hun begynner å kaste opp stakkars. På meg, i sengen og ned på gulvet😱 Opp med oss i en fart inn på badet og inn i dusjen. Var ikke just slik vi ønsket å våkne… 

Da ble det ikke noe SFO som planlagt i dag. Sofakos med film i stedet. Så nå krysser vi fingrene for at resten av folket ikke blir smittet. 

Min Linnea🌸💕

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg