Jeg HATER det…

Søndag formiddag, sitter i “tenkestolen” min med en kopp kaffe☕️ For en stund tilbake i vår her, så skrev jeg ett innlegg om gynekologen og celleprøver. Som nevnt tidligere var jeg på min vanlige kontroll i høst og svaret jeg fikk: “det var celleforandringer”!!! Noen mnd gikk og jeg måtte inn til ny prøve. Svar: du bærer fortsatt på viruset og vi vil ha deg inn til en utvidet prøve. 

Da var jeg altså inne og tok en utvidet prøve for noen uker siden. Venter fortsatt på svaret på den. Kan ta opp mot seks uker…Resultatet av denne prøven vil være om det blir en operasjon eller ikke… 

Syns det er bra at det blitt tatt så tett oppfølging på det her. Skummelt at det rammer såpass mange. Så jeg sier det igjen: GÅ Å SJEKK DERE JENTER/DAMER🌸

KREFT- kjenner at jeg bare HATER ordet… Nå er det gått ca 1,5 år siden jeg mistet min kjære kusine i kreft- hjernesvulst. Hun var to år yngre enn meg og en av mine bestevenninner💕 Det gjør fortsatt vondt og savnet er STORT. 

Tragisk å tenke på at så alt for mange faller bort pga denne sykdommen. 

Ønsker alle en flott søndag og ta godt vare på hverandre, man vet faktisk ikke hva morgendagen bringer💖

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg