Tro det eller ei…😱

Himmel og hav sier jeg bare. Tro det eller ei- jeg tror det nesten ikke selv: JEG HAR KJØPT MEG MOTORSYKKEL!!! OMG hva har jeg gjort😆

Hvis jeg tenker tilbake ett par år og noen hadde sagt til meg at jeg kom til å få interesse for å kjøre motorsykkel- hadde jeg nok skrattet høyt og sagt: er du gal, det tørr jeg aldri…men sånn ble det da. 

Da jeg møtte Reino og falt for han, hadde han ingen motorsykkel. Ikke viste jeg at han hadde lappen på mc heller. En dag kom det en SMS: hva syns du om denne? Og et bilde av en Harley Davidson, blå sportser. Jeg svarer: jo den var jo fin😋 Fikk til svar: Jeg har kjøpt den, vil du være med på tur? Forelsket, litt skjelven og redd men jeg kunne jo ikke si nei!? Det ble en liten førstetur fra Vennesla til Kvarstein, da regnet tok oss (jeg var egentlig glad for det) Frem og tilbake ca 30 min og jeg fikk drit vondt i armer, rygg og egentlig beina å…. hadde holdt meg så godt fast at jeg brukt alle muskler haha 

Må innrømme å si at det ikke var så skummelt som jeg hadde trodd. Det ble fort flere og lengre turer. Plutselig helt gira på å ut å kjøre så mye som mulig. Reino begynte å merke at han ikke fikk så mange kjøreturene alene. Så en dag kom det en ny SMS med bilde: skal jeg kjøpe denne til oss? En Harley Davidson ROAD King, en mye større sykkel som egner seg bedre å kjøre langtur med to på😎 Det er altså denne sykkelen vi farter rundt på nå. 

Er utrolig gøy å kunne ha en sånn felles interesse i sammen. Da vi elsker å ut å kjøre begge to. Veldig sosialt er det også. Har truffet mange nye herlige mennesker og fått nye vennskap💕

Har tenkt ei stund nå at jeg vil en gang ta lappen selv også. Først var tanken jeg skulle gjøre det rett før jeg ble 40( altså ca 4-5 år til) men sååå lenge til blir det ikke! Planen nå er å ta teorien i løpet av sommeren og starte på kjøretimer til våren👏👏👏 Jeg har ivrig sittet på Finn.no å sett på sykler. Jeg er ganske kresen når jeg skal kjøpe noe å vet somregel akkurat hva jeg vil ha. 

DER! Den sykkelen vil jeg ha. Den bare lyser mot meg. Dødsfin!!! Sort, blank: Harley Davidson sportser 1200. Flotte detaljer og perfekt størrelse for meg. Reino litt skeptisk: skal du virkelig kjøpe sykkel nå??? Vent, ikke forhast deg, det er mange sykler å velge i, kjøp en billigere bla bla bla NEI jeg har bestemt meg- det er denne jeg vil ha NÅ! Så i sommer skal jeg kjøre rundt med gul vest og L på ryggen. Kjøre og øve masse, så lappen går enkelt å kjapt unna når våren kommer, smart😉 Reino ser på meg der han sitter i sofaen og sier: vet du, det er jeg som kommer til å få skylden for det du nå har gjort… så kjære Mamma og Pappa: Dette er mitt valg og noe jeg virkelig ville selv😃

JEG SKAL KJØRE VAKKERT😎🏍👍🏻

 

Kontrakten er signert og her ser dere det nye gliset mitt👏💕👏

😎🏍🤘🏼

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg