Tenk “lille” meg

Jeg er sååå stolt. Hjertet banker og pulsen slår og det litt mer enn til vanlig. I dag har jeg vært på mitt første styremøte med HOG altså Harley Owners Grupe. Møte holdt sted i Harley Davidson butikken i sørlandsparken. 

Jeg smiler bredt og syns det er bare så kult at jeg har fått en plass i styret👏👏👏 SECRETARY. Jeg har visst om det en liten stund. Ble faktisk tilbud en styreplass før dette første møtet. Nå må jeg få kjøpt skinnvest og merker skal sys på. 10 stk rundt bordet og det inkl “lille” meg. Det å få være med å start denne “klubben” Chapter Sørlandet er bare døds gøy😎🤘🏼 

Flere titler ble i dag delt ut. Skal også si at jeg er veldig stolt av min kjære som fikk tittelen: SAFETY OFFICER😊 og Reino’s gode venn Kennet som HEAD ROAD CAPTEIN. Gratulerer gutter😉

Nå er vi jo helt i starten så fremover blir det å rekruttere medlemer så denne klubben vokser. 

Ikke rart jeg er stolt- er jo Sons Of Anarchy som blir til virkelighet her- og jeg har en plass ved bordet😎🏍🤘🏼

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg