Hjertet mitt er borte.

Nå sitter jeg alene på verandaen. Nyter sola og varmen- vi har jo ikke akkurat vært så bortskjemt på finværet denne våren, så endelig kan man kaste noen klær uten å fryse☀️😎 

 

Bokstavelig talt: Ja hjertet mitt er borte. Året 2000 var det året jeg gikk på tannhelsesekretær linjen. Da fikk jeg satt på ett tannsmykke på den ene lille fortannen min. Ett gull hjerte! Det fikk faktisk henge der i 17 år. Før var det veldig poplulært med tannsmykke og det finnes utrolig mange forskjellige smykker å velge i.



Her kan dere se smykket, er så lite at det ikke er lett å se at det er ett hjerte. Har fått noen kommentarer på: hva har du der? 
 

På fredag fikk jeg hjelp av min søster på jobb til å “frese” det bort.  Så nå fikk jeg ett nytt smil😃 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg