Denne dagen gikk IKKE som planlagt

Dagen startet som vanlig. Ungene sendt avgårde på skolen og jeg på jobb. Etter ett par timer fikk jeg en telefon på jobb. Det var skolen som ringte: Martine hadde skadet seg og fått vondt i hånden/armen. Jeg måtte komme og skolen hadde ordnet med time på legevakten i Vennesla. 

 

Henter jenta mi så fort jeg kunne. Hun gråter, håndleddet er vondt og hovent. Jeg spør hvordan dette skjedde. Må bare trekke litt på smilebåndet da hun sier at hun hadde snublet i skolissene😆

Ned å sitte å vente på tur på legevakten. Ca 30 min så kommer vi inn. Hun undersøkes og legen henviser oss videre til røntgen på sykehuset. Mer venting og bilder blir tatt. Så videre til akutten der vi må sitte i kø for å få svar på bildene. Det tok “bare” to timer til…

 

Bildene viser ett brudd i håndleddet. Martine får velge farge på gipsen og da blir det selvfølgelig ROSA😊 Gipsen skal være på i 3 uker, så den fjernes 16 mai. Glad hun slipper å gå med den på 17 mai🇳🇴


 

Pasienten slapper nå av. Går greit, men verker! 

Stakkars jenta mi💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg