Avhengig, å det til di grader å…

Velkommen til en ny dag😊

 

Jeg hadde aldri selv trodd at det skulle være såå vanskelig- å slutte med til daglig. Å det er “bare” å skulle slutte med å drikke brus i ukedagene😱 Mange år tilbake bare elsket jeg Cola. Ikke bra med så mye sukker, så jeg vente meg til å like å drikke Pepsi- Max i stedenfor. Det er nå den brusen som er favoritten i dag👍🏻 Men jeg drikker brus HVER dag. Ikke så store mengder- kan bare være ett glass eller to. 

Som skrevet før ble det mye usunt og godis i påsken. Full nedtrapping og stopp på godteri i uka nå. Men værre med brusa… Drakk bare en boks på søndag. Greit nok! Men i går mandag… ærlig talt: abstinenser😱 Hadde så lyst på brus at jeg var helt skjelven og uvel. At det går an. Er bare sort brus som frister, så det er vel innholdet av koffein som er vanedannende og gjør at en blir avhengig. 

MEN jeg stod i mot👏👏👏 Jeg er sta og klarer det jeg vil, men nesten skummelt å merke hvordan kroppen reagerer. 


Ser ikke denne god ut? Å jeg fikk lyst på😋

 

Ha ein strålende dag alle sammen💕
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg