Piercing

Ny uke og nye muligheter🤘🏼

Jeg har så lenge jeg kan huske digget piercinger. Mine første hull i ørene kom da jeg var rundt 3 år. Husker enda hvor stolt jeg var☺️ Noen år senere kom neste par med hull i ørene. 15 år kom jeg hjem med hull i nesen. Ikke sånn ekkel “oksering” men en søt liten diamant. 18 år var det ned på tattoo/piercing studio og pierce navlen og tungen😝 Tungen var jeg litt skeptisk til. Ikke så vond å ta, men etterpå. Ble litt isbite knasking og hoven tunge i ett par uker etterpå hehe. Kom opp i 20-årene tok mot til meg og fikk ett smykke i den ene brystvorten å. 

 

Flere av piercingene har jeg måtte ta flere ganger. Den i navlen er tatt fire ganger pga graviditeter og operasjoner. Brystvorten har også gjennom gått ett par ganger. For ett par år siden tok jeg ny i begge to. 

Den dag i dag sitter jeg igjen med 2 par hull i ørene, tunge piercingen er der fortsatt. Navlen har enda ett smykke og den ene puppen er fortsatt pyntet😉

Kommer aldri til å kvitte meg med alle piercinger. Jeg digger det og syns det er kult😎🤘🏼

Hvis noen ikke fikk nok godis i påsken: fortsatt mye gode tilbud her. Handle fra Sverige og få det rett hjem-genialt og ikke minst billig👍🏻

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg