Dagen derpå

I dag ble det en søndag dagen derpå. Gårsdagen var jeg i bursdagsfest til damen til broren min. Koselig å treffe litt av familien igjen- å det ble en livatt kveld. Broren min Espen er flink til å synge, så da ble det frem med gitaren og mikrofonen. Jeg og søsteren min var der ute i seks-tiden. Deilig å kunne sitte i sola på verandaen og ta første øla😎 Kjente det ble nok etter fem timer, så Reino hentet meg etter jobb kl 23. Glad for det i dag at klokken ikke ble så mye. Våknet opplagt og fin i formen rundt kl 10. 

 

Me and my sister💕

 

Koselig familie bilde. Fra venstre: Lillebror Espen, fetter Svein Allan og damen Andrea. Meg og lillesøster Ingelill så bursdagsbarnet Lena😊🎉

Dagen i dag, sol men litt kald vind. Satte oss på sykkelen og tok turen til Evje. Videre ned om Kristiansand for å kjøpe med Sushi hjem. Deilig å få litt luft i håret. Nyter maten og slenger oss på sofan, sliten og mett! 


 

En stykk deilig søndag☀️😎

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg