Hater det!

God kveld. 

Tirsdag og hverdagen er tilbake etter vel en uke fri. Å høre vekkerklokken få “anfall” i dag tidlig- var tøft. Herregud så trøtt…😴 Vi var hjemme rett før halv tolv i går kveld etter tur/retur Strømstad, så sent i seng ble det. Hjemturen tok litt ekstra tid da veien var glatt og det hadde snødd❄️ Jeg HATER det!!! Å komme ut på morran i dag- speilglatt asfalt, minus grader og en bånnfrosen bil som står på sommerdekk😱 

Jeg starter bilen og begynner å skrape men finner raskt ut at jeg setter livet på spill med å kjøre nå😝 Heldigvis har jeg en snill og fornuftig søster som kommer å henter meg med vinterdekk på sin bil. Vi kommer oss greit til jobb😊👍🏻 

Tung dag på jobb- travelt og en form som sjangler og “dett” i nasa😷 Det var deilig å sove noen minutter på sofaen nå i ettermiddag. 

Stille og tomt hjemme nå som ungeflokken har reist. Skal få ryddet opp huset her i løpet av kvelden. Vaskedamen kommer i morgen her, mens vi er på jobb👍🏻 Gjør ikke noe at denne arbeidsuken er en dag korter. Alt onsdag i morgen og helga kommer fort igjen. 

Sukker- får jo “pinemæ” abstinenser her jeg sitter og skal holder meg borte fra godis og sjokolade nå😋 Vel får være fornuftig og få reist meg for å hente meg ett stort glass med: VANN👍🏻

💋💋💋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg