Vemodig….

Endelig har jeg fått gitt husnøkkelen min videre til di som nå skal leie leiligheten min. Føles som noen kilo lettere å være ferdig med all flytting og vasking… Litt vemodig kjennes det også. Satser på at di nye steller godt med mitt hus og hage😊🌸

 

Nå blir det feiring med flokken hjemme. Skal kose oss med fredagstacoen- både store og små. Denne helgen skal jeg ikke planlegge noen ting men bare gjøre akkurat det jeg har lyst til og ikke noe jeg MÅ gjøre eller bli ferdig med…

Kvelden tenker jeg å tilbringe i sofaen med en film på TV og en armkrok å ligge i. Nyte tanken på at flyttingen er ferdig👏👏👏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg