Helt rått!!!

Lørdag morgen SOLA skinner☀️

Jeg blir så glad av å våkne uthvilt og se sola skinner ute og det er lørdag, fantastisk. Steker noen rundstykker og spiser en god frokost sammen med min kjære. Så er det bare å kle seg opp for nå MÅ vi ut å kjøre sykkel😎 Første turen på meg i år. Faktisk noen måneder siden sist, så nå er jeg virkelig klar. 

Helt rått!!! Kjenner virkelig hjertepumpa går og adrenalinet kikker inn der jeg sitter bakpå. Holder meg godt fast, lukker øynene og bare smiler nesten rundt. Håper på mange turer fremover nå og det ser jo ut som våren er kommet for å bli nå👍🏻

 

 

Deilig med frisk luft og ble skikkelig sultne når vi kom hjem igjen. Lunsjen ble egg og bacon😋

Nå en liten hvil på sofaen før jeg skal hoppe i dusjen og gjøre meg klar til kvelden. Blir litt vin i glasset da jeg venter besøk av ei venninne. Mannen sender jeg på byen med gutta😉

 

Ha en fortsatt flott lørdag, det skal hvertfall jeg💕🍷😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg