Ultralyd

Mandag: Ny uke, nye muligheter:)

I dag har jeg faktisk vært å tatt ultralyd. NEI jeg er ikke gravid HEHE. Tok en ultralyd hos gynokologen i forbindelse med en celleprøve. Jeg kan si at å gå på time hos gynokologen er noe av det verste jeg gjør. Får jo påminnelse hvert tredje år og tenker hver gang: “jøss så fort dei årane gikk” Det gikk over ett halvt år før jeg fikk mot til meg for faktisk å bestille timen. Så i høst ble det “beina opp” og fikk tatt alt av prøver jeg kunne når jeg først lå der… Sååå glad når jeg kom ut døren og var ferdig. Virkelig glad for at det skulle være tre år til neste gang igjen.

 

MEN… ett par uker gikk og jeg fikk ett brev i posten. Lette celleforandringer, du innkalles om 6 mnd til ny kontroll og ny prøve!!! What? Dette hadde jeg aldri tenkt på en gang…så kommer tankene KREFT! Stod tydelig i brevet at jeg ikke skulle bekymre meg og dette er ikke kreft, men vi vil ta deg inn igjen til en ny prøve. Så derfor var jeg tilbake i dag. Nå er det bare å krysse fingrene mens jeg venter på svar igjen. Jeg er hverfall glad for at jeg fikk bestilt timen jeg egentlig ikke hadde lyst å gå til…

Dette er ett tema som er mye snakk om i media disse dager. Derfor sier også jeg: Gå å sjekk dere jenter/damer!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg