Bare en kjapp en…

Nå har jeg faktisk skrevet blogg hver dag i en uke. Å jammen med fått flere og flere lesere for hver dag som har gått. Tusen takk for at dere følger med å gidder å lese innleggene mine😃

 

Syns kanskje det er på tide med en kjapp presentasjon av meg selv her. Så her kommer den:

Jeg er en livsglad jente på 35-år fra Vennesla. Har to jenter på 11 og 6 år. Er så heldig å ha hele 4 bonus barn på kjøpet. Gutt på 16, jente på 13 og to små svenske flickor på 7 og 3år. Så tiltider er vi en stor familie❤️ Vi har ikke bodd sammen før, men til helgen blir meg og min kjære Reino samboere❤️

 

Jeg jobber på Tannregulering Kristiansand i en 100% stilling som kjeveortoped assistent. Jobber også litt som Herbalife distributør/ kostholdsveileder. Nå begynt å blogge i tillegg. Skal ikke stå på at jeg er arbeidsledig i allefall😉 Nok å styre med…

 

En stor interesse som har tatt meg med storm det siste året er å ut å kjøre motorsykkel. Reino har en Harley Davidson road king. Jeg bare elsker “kicket” av å sitte på. Får jo helt vondt i smile musklene der jeg sitter å gliser fra øre til øre mens vi kjører😎 Skal se når jeg kommer i 40års krisen, at jeg tar lappen selv HEHE 

 

Dette var bare en kjapp en og ett lite innblikk av meg og mine😃

Ha en fortsatt fin kveld. Vi blogges😉

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg