Kjæresten min har vært med på FARMEN

Når man holder på å flytte rydder man som regel gjennom alt man har. Gidder ikke dra på  “drit” man har samlet lenge på. På kjøkkenbenken ser jeg det ligger fremme noen gamle Se & Hør blader. Smiler litt for meg selv der jeg står å leser og ser på bilder.

                                          FARMEN 2003

 

Sorry min kjære, men jeg måtte bare:)

 

Reino var med på sesong 2 av Farmen i 2003. Det begynner å bli noen år siden, men han blir aldri helt glemt. Er ikke mange ukene tilbake at det ble skrevet ett stykke om Reino i avisen her- angående kjøkkensjef jobben på Hotell Norge. Der ble han selvfølgelig beskrevet som “kjendis kokken”

 

Veldig gla i dæ å…

Smask❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg