WOW!!!

God morgen…. 

Lørdags formiddag, sola skinner og jeg åpner bloggen…ser på statistikken over 200 stk har vært inne å lest på innleggene mine på bare to dager. I går på toppen av mest leste blogg i Vennesla- STOLT. Wow dette er gøy og en super start. Har jo ikke kommet ordentlig igang med bloggingen engang. 

Gårsdagen ble en sofakveld med min kjære Norske talenter og Senkveld på TV. 

Vi prøvde oss på å koble til di nye Head settene til motorsykkel hjelmene men det gikk jo “rett vest” så tekniske som vi er HAHA så di står fortsatt bare å lader. Må vel gjøre ett nytt forsøk etterpå. Vil jo ha di klar til bruk når Harleyen snart skal på veien😎

Nå venter jeg på at tantebarna mine skal komme på overnatting, så i ettermiddag fylles stua med unger, godis og barne-TV. Herlig lørdagskveld. 

Ha ein strålende lørdag😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg