Forbannet!!!!

Wiii:) 

Da har jeg bestemt meg for å begynne å blogge, men sannheten er at jeg er skikkelig irritert og forbannet nå. Dette var ikke lett å få til!!! Sikkert bare meg som er “dum” men ville jo bare komme rask i gang nå som jeg var så gira på det her og tok sin tid før jeg fant ut av det…Blæ 

Men nå blir det jo ett innlegg i kveld allikevel😀

Dette vil bli en blogg om alt og ingenting, altså min hverdag. Tenker at jeg kommer til å skrive ett innlegg her hver kveld. Skal få brukt litt tid på å lage en ordentlig side👍🏻 

Ååå nå fikk jeg forresten krampe i leggen her og det gjør vondt….😝

Så er det vel nå jeg skal skrive: vi blogges😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg