Min Valentine

HAPPY VALENTINES DAY ♥

 

Valentinsdagen også kalt Alle hjerters dag og kjærlighetsdagen, feires 14 februar. Det er en feiring av kjærlighet og romantikk. Feirings skikken oppstod på slutten av 1500-tallet. Antagelig opphav i folkelig tro på at fuglene begynte å pare seg denne dagen. Dagen markeres ved kjøp av gaver, kjærlighetsbrev, kort, blomster og gjerne en romantisk middag. Dette er dagen da man skal vise sin kjærlighet til hverandre ♥

 

 

 

 

Min kjærlighetshistorie ♥

Nå er det ikke så mange dagene til jeg og min kjære har vært sammen i 2 år. Det har vært år med både oppturer og nedturer- akkurat slik det skal være:) Første gangen jeg møtte han, vi kom tilfeldig i prat og det ble en samtale på ett par timer. Snakket om alt mulig, han var lett å snakke med så praten gikk av seg selv. Kjemien var bare helt klaff. Senere samme kveld sitter jeg å tenker, det var noe med den mannen… Han traff meg midt i hjertet: Han vil jeg ha!!! Vet ikke om det er dette som kan kalles kjærlighet med første blikk? ♥

Å han ble tilslutt MIN! Her sitter jeg i dag, bare enda mer forelsket enn de første månedene vi hadde sammen- går det an liksom? Jeg får enda masse sommerfugler i magen hver gang jeg ser han. Savner han før han går ut av døren. Går å ser meg ti ganger i speilet før jeg vet han kommer hjem fra jobb… Jeg har aldri vært en person som lett viser følelser, men det får han virkelig frem i meg. Bare han ser på meg og sier noen fine ord, så presser tårene på… Inni meg er det som en eksplosjon av følelser. Jeg er såå utrolig stolt av å ha denne mannen som min kjæreste og samboer. Verdens kjekkeste og hotteste mann i mine øyne. Må innrømme at jeg er helt oppslukt av han haha. Blir bare mer og mer forelsket som tiden går, er det da man kan tenke: Jeg har funnet den rette??? Kjenner hvertfall at jeg elsker denne mannen av hele mitt hjerte ♥ Reino ♥

 

♥♥♥

 

Dette innlegget skulle jeg egentlig postet i går, men grunnet dårlig form så kommer det i dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg