Litt i tankemodus i dag…

 

Jeg har en usynlig sykdom. Noen dager er bra, mens andre dager er ille. Jeg vet ikke når jeg blir frisk, og jeg vet heller ikke om jeg noen gang vil bli det. Håpet er der, at energien skal komme tilbake og utmattelsen ta slutt… Selv om du selv eller kanskje noen du kjenner sliter med det samme, så vet du ikke hvordan JEG har det!

Jeg velger å se frisk ut på mine gode dager. På mine dårlige dager ser du meg ikke…

 

Husk på: 

Usynlige sykdommer kan ramme hvem som helst!

 

Alle du møter kjemper en kamp som du ikke vet så mye om, det gjør nok du også på din måte, derfor trenger vi ikke å være noe annet enn snille med hverandre, livet sørger for resten…

 

 

Ta vare på hverandre og ha en fin kveld♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg