Puppene mine fikk fri…

God kveld…

Endelig har jeg fått til å lage meg en egen offentlig side. Nå slipper jeg å poste alle innlegg på min private facebook side. Og dere som vil følge med på bloggen kan velge det selv ved å like og følge siden min. Jeg blir selvfølgelig kjempeglad om dere inviterer og deler siden videre♥ Nå spørs det bare om jeg klarer å få postet dette på riktig side etterpå… Irriterer meg “grønn” i blant at jeg skal være såå dårlig på data!!! Mye å lære HAHA

Tenkte egentlig at jeg skulle fortelle dere litt om gårsdagen. En deilig dag, som fikk smilet frem. Ingen planer var laget og ingenting som måtte gjøres. Jeg valset faktisk rundt i pysjen fra jeg stod opp til jeg la meg igjen- og det beste med alt: puppene fikk fri fra BH-fengselet:) Deilig, så tenker at jeg skal være litt flinkere til å slippe de løs i blant.

 

 

Kostholdet her hjemme er blitt mye sunnere når det kommer til middagen- og det vises på vekten til oss begge voksne her. Vi har vært veldig bevisst på å spise nok proteiner. Det har hjulpet oss betraktelig med søtsuget og man blir lengre mett. Når jeg har satt meg ett mål og ser at ting går i riktig retning, herlig!

Til kvelds i dag bli det sunne proteinrike vafler- oppskrift kommer;)

 

 

Feel free♥♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg