Fra å ELSKE det til å HATE det på samme dag!

God morgen kjære flotte dere:)

Nok en ny dag, alt torsdag og ukene flyr. Denne morgenen er som alle andre morgener har vært di siste ukene. Jeg sitter her i morgenkåpen min, ser ut i luften, helt utmattet- jeg har tross alt brukt mye energi og krefter på å komme meg ut av sengen, våkne barna og vært på toalettet….

Kjenner jeg er veldig glad for at jeg har denne bloggen å skrive på nå. Før jeg legger meg om kvelden setter jeg pcèn klar på bordet. Da er det lettere når jeg står opp dagen etter- bare å løfte den bort på fanget og skru den på. Føler at jeg får gjort noe fornuftig og slipper å dele tankene mine med `veggen`

Gårsdagen våknet vi opp til snø her. Den første snøen- det er hvitt på bakken og laver fortsatt ned. Blir sittende og bare se utover i vinduet. Det er ganske koselig og fint med alt det hvite. Julestemningen kommer og jeg ser føre meg hvordan det blir med julelys på `juletreet`vi har i hagen. 

ELSK:

Klokken går, nærmer seg 2 og barna har jeg lovet å hente på skolen i dag. Da er det bare å kle seg, manne seg opp og komme seg ut i snøen. Det som kommer ned nå er mye mer vått. Snøen er tung og veldig våt. Altså en helt vanlig vinter på sørlandet…

HAT:

Ungene fornøyd over å bli hentet, men kroppen min ikke like glad…Blæ! Kvelden kommer og nå øs, pøs regner det. Det var den snøen og julestemningen…

XXX

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg