Den er borte fra soverommet…

Herregud så deilig!

Jeg har tenkt på dette lenge, at mobilen ikke hører hjemme på soverommet. Vi har blitt så alt for avhengig av mobilen. Gammeldagse vekkerklokker er det jo ikke mange som har lengre- vi har jo mobilen!

Vi legger oss om kvelden og våkner om morgenen, hva er det siste og første vi gjør- jo sjekker mobilen! Hvor usosialt er ikke dette??! Nå har jeg endelig klart å gjøre noe med dette. Min kjære kom hjem fra jobb i går med en vekkerklokke til meg, noe som jeg har snakket om å få kjøpt lenge. Å mobilen min ble liggende igjen på stuebordet i natt…

Er jo så mye koseligere å faktisk ligge å prate litt før man sovner og ikke minst når man våkner på morgenen. I stedenfor å ligge og trykke på hver sin mobil. Kommunikasjon er jo en viktig ting i hverdagen, så hvorfor ikke avslutte og starte dagen med en hyggelig samtale i hverandres armkrok…

Oppfordrer dere alle der ute til å gå å kjøpe dere en vanlig vekkerklokke og la mobilen bli liggende i stuen:) Man trenger jo absolutt ikke å være tilgjengelig til alle døgnets tider. Bruk heller tiden på den ved siden av deg:)

Ønsker dere alle en fortsatt god helg!

Terese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg