Jeg gjør det med veldig tungt hjerte…

Å gi slipp på en drøm…

 

Dette her satt veldig langt inne å faktisk gjøre… nemlig å legge motorsykkelen min ut for salg! Jeg kjøpte drømmesykkelen min i mai i fjor. Fikk kjørt noen turer med L på ryggen:) Planen har vært å begynne på lappen nå i vår. Med min helsetilstand nå, kan jeg se langt fra det… Blir feil å bare la sykkelen bli stående i garasjen å støve bort, lån på den har jeg også- så valget er tatt: den ligger ute for salg!

Heldigvis er ikke hele gleden borte. Min kjære samboer kjører jo harley, så da blir jeg med som “backpacker” Får da sitte på å slappe av å bare nyte utsikten, lukke øynene og bare kjenne luften og friheten. Selv om drømmen er å kjøre selv – gir jeg ikke opp håpet om at en dag i fremtiden…

 

 

Harley Davidson XL 1200C Sportster Custom- Annonsen ligger på finn.no

 

 

 

En dag…

 

Terese

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg