Da blir det operasjon…

Der kom svaret:

 

Kjære deg!

Jeg har nå fått svar på den nye celleprøven din. Du har fortsatt det HPV viruset. Du har hatt det over tid og det ser ikke ut til å forsvinne. Jeg har derfor nå skrevet videre til Sørlandet sykehus og spurt om de vil fjerne litt av livmorhalsen din. Det er for at du skal bli ferdig med dette. Du har nå i lengre tid kommet til kontroller hos meg- uten endring, derfor velger jeg nå å sende deg videre til dette inngrepet.

Gynekologen

 

Svar på henvisning til Kvinneklinikken, Kristiansand:

 

Hei!

Vi har mottatt henvisning fra din Gynekolog, og har vurdert at du har behov for helsehjelp fra Spesialisthelsetjenesten. Vi forventer å kunne innkalle deg innen utgangen av uke 21!

Sørlandet Sykehus- Kvinneklinikken

 

 

 

Endelig skal jeg bli ferdig med dette. Har jo måtte gå ofte til kontroller de siste årene. Som sagt og skrevet før- så bare hater jeg det!!! Men må jo få frem at jeg er virkelig glad for at jeg har gjort det og fått så bra oppfølging. Så snart nå: NO MORE Celleforandring!

 

Terese

8 kommentarer

Siste innlegg