Weee jeg har fått ring på fingeren

JEG ER FORLOVET ♥

 

 

 

Nå har jeg vært borte litt fra bloggen og mye har skjedd den siste tiden. Gøy å komme tilbake og kunne dele ett koselig innlegg med dere. Vi har forlovet oss ♥

For de av dere som lurer så var det faktisk jeg som spurte:) Fredag 2 mars 2018 hadde vi vært kjærester i 2 år og samboere i 1 år. Tenke dette var en perfekt dag og ta skrittet videre. Dette var en dag vi hadde alle ungene hjemme, så jeg “rigget” til på soverommet vårt. Min kjære hadde ingen aning og ungene styrte med sitt på rommene sine.

Jeg tok ett stort sort sengeteppe over hele sengen vår. Pyntet og la røde roseblader over. Kjøpte inn sushi som jeg la på ett fat midt i sengen. Rommet var pyntet med roser og masse te lys som brant. På nattbordet stod to glass og en flaske champagne. Svakt i bakgrunnen spilte musikk fra Pink Floyd, som han elsker å høre på. Ganske så fornøyd med meg selv for det så veldig romantisk ut 

Her hadde vi en kjempe koselig stund og han trodde jeg hadde gjort dette for å feire to år som kjærester:) MEN så kom spørsmålet… Etter at jeg hadde bablet litt, så fikk jeg frem: Vil du forlove deg med meg og gå med ring??? Han ble litt satt ut og tenkte…-smilte…  jeg fikk ett JA 

Vil ikke kalle dette for ett frieri. Ingen av oss har ett stort behov for å gift oss (ser jo hvordan det går i disse dager haha) Koselig å gå med ring og føle seg litt mer knyttet sammen. Men man skal jo aldri si aldri…

Ringene hadde jeg kjøpt og gravert, så de lå klar og ventet i nattbordskuffen. Jeg brukte tid på å finne de perfekte ringene for oss. Ikke det vanlige valget. De er kule og tøffe samtidig litt elegante.

Stresset og nervøs som jeg var, så ble det dessverre ikke noen bilder fra soverommet, det glemte jeg helt bort! Her kommer noen bilder som ble tatt i ettertid:

 

 

Bare elsker denne mannen her ♥♥♥

 

 

Lykkelig forelsket og forlovet…♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg