Det skjer IKKE igjen…

God kveld dere fint folk der ute ♥

 

Nå har vi kommet til 20 februar og heldigvis nærmer våren seg. Liker ikke det jeg ser ut av vinduene her, alt er bare hvitt. Mange av oss har vinterferie denne uken her. Heldig som jeg er i min jobb, så har vi fri vinterferien- uke 8 hvert år. Forskjellen i år er bare at jeg sitter her hjemme under ett teppe i sofaen og fryser… I fjor på denne tiden slikket jeg sol i Thailand, som jeg også gjorde året før. Året før der igjen befant jeg meg på Mauritius i vinterferien. Just nå hater jeg å ligge syk her hjemme!!! 

Jeg tenker at kroppen min hadde hatt godt av avslapping i sol og varme, der er faktisk legen min også enig- men hva hjelper vel det når man ligger hjemme å ikke orker en dritt! Får kave meg ut for å ta litt solarium, å drømme om at jeg er i varmere strøk. Teller dagene frem mot våren nå- bare å krysse fingrene for at en lysere og varmere tid vil gjøre meg frisk igjen. Liker absolutt ikke disse vintermånedene her i landet. Så en ting er sikkert: Det skjer ikke igjen, at jeg befinner meg i Norge neste vinterferie! 

 

 

Bare hater…

 

Men dette kan jeg like:

 

 

Elsk ♥

 

9 dager igjen til 1 mars…

12 kommentarer

Siste innlegg